0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Jak wykorzystać AI w sprzedaży online? Poznaj generator opisów produktów i ofert

Wielkość tekstu:

Każdy sprzedawca nastawiony na sukces i rozwój biznesu stale ocenia najlepsze sposoby poprawy wydajności i wyników finansowych. Nieuchronnie dzisiejsza rzeczywistość jest taka, że Twój przyszły sukces będzie w dużej mierze zależał od tego, czy i jak Twoja firma wykorzystuje sztuczną inteligencję. Czas więc lepiej poznać możliwości wykorzystania AI w sprzedaży online, które pozwolą Ci czerpać korzyści z natychmiastowej poprawy produktywności, co może przełożyć się na to, na czym zależy Ci najbardziej: długoterminowy wzrost przychodów.

Do pobrania:

Darmowy ebook: E-commerce od A do Z.pdf

Sztuczna inteligencja - czym jest?

Zanim przejdziemy do konkretnej roli sztucznej inteligencji w realiach dzisiejszego e-commercu - zacznijmy od przypomnienia podstaw.

Sztuczna inteligencja (AI) obejmuje szereg technologii, takich jak:

  • uczenie maszynowe,
  • głębokie uczenie,
  • widzenie komputerowe,
  • przetwarzanie języka naturalnego.

Umożliwia komputerom lub maszynom wykonywanie zadań, które tradycyjnie wymagają ludzkiej inteligencji. Na tej kanwie powstają liczne oprogramowania wykorzystujące sztuczną inteligencję i inne technologie w celu automatyzacji i usprawnienia procesów sprzedażowych. Warto również zaznaczyć, że AI potrafi analizować ogromne ilości danych i pomaga wyciągać z nich cenne dla sprzedawcy wnioski.

Jaka jest rola AI w sprzedaży?

Sprzedawcy, którzy nie boją się wykorzystać do swoich celów biznesowych sztucznej inteligencji mogą rozwijać swoją sprzedaż szybciej niż firmy, które nie chcą korzystać z takiego wsparcia.

Sztuczna inteligencja ma na celu rozszerzenie możliwości zespołu poprzez uproszczenie i optymalizację procesów sprzedaży przy użyciu oprogramowania z możliwymi do wyszkolenia algorytmami, które mogą przetwarzać duże zbiory danych.

To może przynieść Twojemu biznesowi szereg korzyści - nie tylko zapewnić wgląd w zwyczaje zakupowe i zachowania klientów w oparciu o takie elementy, jak zaangażowanie w pocztę elektroniczną i media społecznościowe, analitykę internetową i trendy rynkowe, ale nawet pomóc Ci w przygotowaniu oferty w sposób bezpośredni - generując niezbędne treści do celów sprzedażowych.

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w sprzedaży oszczędza czas i pomaga zespołom efektywniej sprzedawać poprzez automatyzację powtarzalnych zadań opartych na danych, umożliwiając sprzedawcom skupienie się na pracy wymagającej ich wiedzy specjalistycznej.

W jaki sposób AI może usprawnić tworzenie treści sprzedażowych?

Tworzenie treści sprzedażowych to czysty copywriting, który polega na pisaniu opisów marketingowych w taki sposób, aby zachęcić odbiorców do wykonania czynności, którą chcesz, aby wykonali, na przykład kliknięcia przycisku “KUP TERAZ”.. Jest to jedna z najważniejszych umiejętności oddzielających sprzedawców odnoszących sukcesy od tych osiągających słabe wyniki w e-commerce.

Nastawieni na rozwój sprzedawcy rozumieją, jak sprawić, by ich odbiorcy chcieli działać, przestrzegając rozsądnych zasad copywritingu.

Niezależnie od tego, czy do dotarcia do odbiorców używasz stron docelowych, postów na blogu, filmów, e-maili czy płatnych reklam, jeśli nie potrafisz skutecznie przekazać swojego przekazu i nawiązać emocjonalnego kontaktu z odbiorcami, nie osiągniesz najlepszych wyników.

Wielu marketerów ma trudności z napisaniem dobrego tekstu, co może skutkować niskimi współczynnikami konwersji. Dzisiaj sztuczna inteligencja ułatwia sprzedawcom tworzenie przekonujących do zakupu tekstów, co dla wielu może oznaczać koniec z godzinami wpatrywania się w pusty ekran i zastanawiania się, co napisać, aby sprzedać.

Generator opisów AI - czym jest i jak z niego skorzystać?

Oczywiście sztuczna inteligencja nie może czytać w Twoich myślach. Musisz mieć do dyspozycji narzędzia AI, takie jak ChatGPT i zadawać im pytania pod kątem swoich wymagań, powiedzieć im dokładnie, czego chcesz. Dobra wiadomość jest taka, że dla jeszcze większego ułatwienia wykorzystania potencjału sztucznej inteligencji do generowania treści - pojawiły się rozwiązania, które odejmują Ci nawet konieczność umiejętnego stawiania pytań AI.

Generator opisów AI w Apilo jest jednym z takich narzędzi. Pozwala na szybkie i wygodne generowanie unikalnych opisów ofert i produktów na potrzeby różnych kanałów sprzedaży (Allegro, Amazon i inne marketplaces), a silnikiem takiego rozwiązania jest technologia ChatGPT.

Opisy AI - Generator opisów produktów i ofert z ChatGPT – dlaczego warto zainteresować się tym rozwiązaniem?

  • zyskujesz nawet do 80% oszczędności - porównując to do kosztów tradycyjnych sposobów tworzenia treści
  • oszczędzasz ogromną ilość czasu – moduł generuje opisy AI błyskawicznie i nie musisz czekać na wenę lub na to, aż copywriter stworzy i dostarczy Ci treść
  • nie jest Ci potrzebna wiedza o tym, jak rozmawiać z AI – narzędzie dostępne w Apilo generuje zapytanie na podstawie odpowiednio napisanego skryptu
  • zyskujesz przewagę nad konkurencją - równocześnie zwiększając szansę na lepsze SEO, podniesienie konwersji i szybki rozwój sprzedaży
  • zyskujesz opisy dopasowanego do potrzeb swojego biznesu – możesz wybierać z różnych wariantów długości oraz sposobów generowania treści

Aby skorzystać z możliwości modułu Opisy AI - Generator opisów produktów z ChatGPT należy założyć konto w Apilo i doładować wirtualny portfel. Zasilony budżet pozwoli Ci generować opisy produktów i ofert bezpośrednio w systemie będącym narzędziem do zarządzania sprzedażą wielokanałową w jednym miejscu.

Na koniec warto dodać, że możliwości zastosowania AI w sprzedaży online jest o wiele więcej, a generator opisów produktów i ofert w Apilo to tylko przykład wykorzystania owoców nowoczesnej technologii dla e-przedsiębiorców, czego efektem zwykle jest zwiększona produktywność sprzedaży na każdym poziomie, a jak wiadomo - im większa produktywność, tym większy wzrost przychodów.

Autor: Apilo

Artykuł sponsorowany

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów